پنجره اینلت کارنا

پنجره اینلت بیگ هردزمن

پنجره اینلت بیگ هردزمن یکی از با کیفیت ترین اینلتهای موجود در ایران می باشد . اما بعلت وارداتی بودن این محصول،اینلت های تولید داخل قیمت مناسب تری نسبت به آن دارند . طراحی اصولی و کیفیت بالای متریال به کار رفته در این پنجره از مهمترین ویژگیهای این محصول می باشد.

وظیفه اصلی پنجره اینلت این است که هوای ورودی سالن از طریق آن در جهت تنظیم شده وارد سالن مرغداری می شود.

مکان نصب اینلت ها روی دیواره طولی سالن و به فاصله های محاسبه شده از یگدیگر می باشد . فاصله بین اینلت ها بستگی به سایر اینلت و  عرض سالن دارد.

طبیعتاً هرچه سایز اینلت بزرگتر باشد به تعداد کمتری نیاز داریم و همچنین هرچه عرض سالن بیشتر باشد تعداد اینلت ها باید بیشتر باشد.

خوشبختانه در کشور ما ایران شرکت های زیادی پنجره اینلت تولید می کنند که شرکت طیوران تجهیز با همکاری با این شرکت ها، مناسب ترین اینلت را به مشتریان خود عرضه می نماید.

عملکرد اصلی اینلت، ترکیب هوای ورودی سالن که معمولاً سرد می باشد. با هوای گرم تاج سالن و رساندن هوای تازه به پرنده می باشد.پس لازمه استفاده از اینلت ها تنظیم دقیق میزان باز بودن آنهاست که این امر به کمک سیستم وینچ و سیم بکسل اصلی انجام می گیرد تا تمامی اینلت ها به یک اندازه و به مقدار مساوی باز شوند.

درب اینلت ها در دو مدل تخت و منحنی ساخته می شوند. انتخاب هر کدام از این مدل ها بستگی به فاصله اینلت ها از سقف سالن و همچنین نوع ساختار سقف (مسطح یا شیب دار) دارد.

گروه تولیدی یعقوبی(شرکت طیوران تجهیز)با سال ها تجربه در زمینه تجهیز سالن های مرغداری با لحاظ کردن تمامی پارامترهای مهم و حیاتی بهترین پیشنهاد را برای شما به همراه دارد.

مزایای استفاده از پنجره اینلت بیگ هردزمن :

۱-تنظیم دقیق هوای ورودی به داخل سالن

۲-عدم برخورد مستقیم هوای سرد ورودی با پرنده وجلوگیری  از بیماری های ناشی از سرما

۳-هدایت جریان هوای ورودی  به سمت تاج سالن  و ترکیب با هوای گرم

۴-قابلیت نصب وینچ جهت سهولت درباز شدن از ابتدا تا انتهای سالن

۵-دارای بادگیرهای اطراف درب جهت عدم فرار باد از پهلو

۶-توزیع یکنواخت هوای تازه و دمای یکسان در کل سالن

مشخصات فنی پنجره اینلت بیگ هردزمن :

۱-استفاده از  ماده abs در ساخت جهت مقاوم سازی بدنه و مفاوم در برابر نور خورشید ، گرما و سرما

۲- سایز استاندارد ۳۰ * ۶۰ سانتیمتر

۳-عایق بندی کامل درب جهت عدم نفوذ بادهای مزاحم

۴-توری محافظت جهت جلوگیری از ورود سایر حیوانات به داخل سالن

۵-درب دو جداره عایق بندی 

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه