فن سیرکوله ۶۰ الوند

فن سیرکوله استیل۶۰ تات جهت جابجایی هوا و یکسان سازی دما و رطوبت در سالن های مرغداری و گلخانه و سالن های پرورش قارچ استفاده می شود. فن سیرکوله معمولی در ارتفاع بالای سالن و زیر سقف نصب می شود.

عملکرد فن سیرکوله ۶۰ تات :

استفاده از فن سیرکوله ، از تغییرات ناگهانی دما و رطوبت سالن جلوگیری می کند. و بعلت گردش دائمی هوا از رشد باکتری و قارچ های مضر جلوگیری می کند.
 
در زمستان بدلیل خاموش بودن هواکش های اصل سالن های مرغداری و گلخانه هوای گرم بعلت چگالی  و سبک تر بودن به سمت بالا می روند . و در زیر سقف انباشته می شوند. و این در حالی  است که اهمیت دمای بالا در ارتفاع پایین و مبانی سالن بیشتر است .
 
نقش هواکش های سیر کوله در انتقال و جابجایی هوای گرم از زیر سقف به ارتفاع پائین  مشخص است .که این امر به شدت در میزان مصرف سوخت هیترهای سالن اهمیت دارد.

مسخصات فنی فن سیرکوله :

هواکش های سیر کوله که توسط گروه تولیدی یعقوبی تولید می شوند دارای بدنه ای از جنس استیل یا گالوانیزه و یا ورق روغنی با رنگ الکترواستاتیک می باشند. این هواکش ها در سایزهای ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ تولید می شوند.فن این نوع هواکش های از نوع هفت پره فلزی می باشند.که از برندهای معتبر داخلی از جمله دمنده و ژن ایران استفاده میشود.این فن ها به علت ویژگی و ساختار پره ها دارای قدرت زیاد و صدای کم هستند .
در قسمت جلوی هواکش های سیرکوله گروه تولیدی یعقوبی از توری محافظ استفاده شده است . تا هم باعث استحکام بیشتر بدنه گردد .و هم از ورود اشیا به داخل هواکش و برخورد با پره ها جلوگیری می کند.
ضمنا گروه تولیدی یعقوبی نماینده انحصاری شرکت صنایع مرغداری تات در آمل و غرب مازندران میباشد . و با توجه به سفارش مشتری میتواند فن سیرکوله شرکت تات را با قیمت مصوب شرکت الوند به مشتریان عزیز ارائه نماید.
 
 

 

نمونه کارهای مشابه