هواکش ۱۴۰ شش پره استیل الوند

هواکش ۱۴۰ شش پره استیل الوند را می توان یکی از بهترین هواکش های تولید داخل دانست . این هواکش ساخت ایران میباشد و توسط شرکت بهینه گستر الوند تولید می شود . کیفیت بالای این هواکش از جمله مشخصه های بارز این هواکش می باشد که می تواند سالها بدون سرویس و خرابی به کار مداوم خود در سالنهای مرغداری و گلخانه ادامه دهد . قدرت بالای این هواکش در فشار منفی های مختلف هم از دیگر شاخصه های این محصول میباشد .

هواکش ۱۴۰ شش پره استیل الوند دارای یک موتور  ۱/۱ kw می باشد که نیروی موردنیاز جهت گردش پروانه های این هواکش را تامین می سازد . جنس پروانه این هواکش از فلز استیل می باشد که نسبت به رطوبت بسیار مقاوم است . جنس بدنه این هواکش هم از ورق گالوانیزه گرم تولید می شود که در مقابل رطوبت سالن و شستشوهای مکرر دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

در ادامه به معرفی کامل هواکشهای شرکت طیوران تجهیز می پردازیم…

کاربرد هواکش ۱۴۰ شش پره استیل الوند :

در سالن های مدار بسته مرغداری و سالن های بزرگ گلخانه وظیفه جابجایی هوا  با سرعت بالا بعهده هواکش مرغداری و گلخانه می باشد . فن هواکش های مرغداری و گلخانه در سایز های ۱۰۰ و ۱۴۰تولید می شوند .

کیفیت بالای فن ها اهمیت زیادی دارد و از آنجایی که در سالن های گلخانه و مرغداری یکی از پرکاربردترین تجهیزات هستند و زمان بسیار زیادی بطور دائم در حال کارهستند انتخاب درست این فن ها اهمیت زیادی دارد.

موتورهای فن های ۱۴۰ دارای قدرت ۱.۵ اسب بخار یا ۱.۱ کیلو وات هستند که در مقایسه با فن های قدیمی یاتاقانی که موتورهای ۳ اسب داشته مصرفی معادل نصب دارند . این امر به شدت در کاهش مصرف برق اهمیت دارد.

قدرت هوادهی این هواکش ۴۳۵۰۰ متر مکعب در ساعت می باشد که در این عدد در آزمایشگاه های مجهز با آمار و ارقام واقعی به ثبت رسیده است . در محاسبه تعداد فن های مورد نیاز برای سالن های مرغداری و گلخانه پارامترهای زیادی از قیبل ارتفاع سالن،عرض سالن و منطقه جغرافیایی اهمیت دارند که لازم است همه این پارامترها لحاظ گردند.

ما در گروه تولیدی یعقوبی با رعایت تمامی پارامترهای ذکر شده بهترین فن های را به شما پیشنهاد می دهیم.

مزایای استفاده از هواکش ۱۴۰  :

۱-ایجاد سرعت بالای باد جهت خنک کردن سالن

۲-خارج نمودن گازهای مزاحم و گرد و خاک

۳-ایجاد فشار منفی در داخل سالن و ورود هوای تازه به داخل سالن از ورودی های هوا

۴-هوای مناسب در بستر سالن و خارج نمودن رطوبت ناشی از فضولات پرندگان

مشخصات فنی هواکش ۱۴۰ شش پره استیل الوند :

۱-پره های استیل ۶ پره با قدرت تحمل فشار بالا

۲-بدنه های گالوانیزه با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت

۳-مجهز به سیستم  گریزاز مرکز جهت بازشدن آسان دمپرها

۴-بدون نیاز به روغن کاری وگریس کاری

۵-توری محافظ  گالوانیزه جهت جلوگیری از ورود اشیای مزاحم به  داخل پره ها


ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

 

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه