هواکش 140 اربیت الوند

هواکش ۸۰ اوربیت الوند دارای سه پره از جنس پلی پروپیلن می باشد. این هواکش به صورت تخصصی برای سالنهای دامداری استفاده می شود اما گاها برای جابجایی هوای سالنهای مرغداری و گلخانه و همچنین سالنهای صنعتی و ورزشی هم از این نوع هواکش استفاده می شود تا راندمان و بازدهی را اقزایش و هوای مطبوع را فراهم سازد. از ویژگیهای بارز این هواکش می توان به کم صدا بودن و کم مصرف بودن آن و توزیع هوای مناسب آن اشاره کرد.

مشخصات فنی هواکش ۱۳۰ اوربیت الوند :

۱-تعداد پروانه ۳عدد

۲-جنس پروانه PPG (پلی پروپیلن)

۳-قطر پروانه ۸۰ سانتیمتر

۴-توان موتور ۰.۵۵ کیلووات

۵-حجم هوادهی ۲۰۰۰۰ مترمکعب در ساعت

۶-جنس بدنه توری فلزی با رنگ کوره ای

کاربرد هواکشهای اوربیت دامداری :

در سالن های دامداری بزرگ و صنعتی وظیفه جابجایی هوا  با سرعت بالا بعهده هواکش اوربیت الوند می باشد. هواکش های اوربت الوند در سایزهای ۸۰ و ۱۳۰ تولید می شوند.

کیفیت بالای فن ها اهمیت زیادی دارد و از آنجایی که در سالن های دامداری یکی از پرکاربردترین تجهیزات هستند و زمان بسیار زیادی بطور دائم در حال کارهستند انتخاب درست این فن ها اهمیت زیادی دارد.

موتورهای هواکش ۸۰ اوربیت الوند دارای قدرت ۰.۵۵ کیلو وات هستند که در مقایسه با فن های قدیمی و یاتاقانی که موتورهای بزرگتری داشتند،مصرفی معادل نصب دارند و این امر به شدت در کاهش مصرف برق اهمیت دارد.

ما در گروه تولیدی یعقوبی با رعایت تمامی پارمترهای ذکر شده بهترین فن های را به شما پیشنهاد می دهیم.

مزایای استفاده از هواکش مخصوص دامداری :

۱-ایجاد سرعت بالای باد جهت خنک کردن سالن

۲-خارج نمودن گازهای مزاحم و گرد و خاک

۳-ایجاد فشار منفی در داخل سالن و ورود هوای تازه به داخل سالن از ورودی های هوا

۴-هوای مناسب در بستر سالن و خارج نمودن رطوبت ناشی از فضولات دام ها

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه