هواکش ۱۴۰ شش پره استیل بیگ پرشین

هواکش ۱۰۰ بیگ پرشین بدون شک شبیه ترین هواکش ایرانی به هواکش شرکت بیگ هردزمن چینی میباشد.در طراحی این هواکش تمامی جزئیات رعایت شده است تا دقیقا کپی از هواکش بیگ هردزمن باشد.

این هواکش دارای کیفیت بسیار بالایی است و بدون تردید یکی از بهترین هواکش های تولید داخل میباشد.هوادهی بسیار بالا ، کیفیت ساخت بی نظیر از ویژگیهای بارز این محصول میباشد.

در فروشگاه طیوران تجهیز همواره یکی از پیشنهادات همیشگی ما برای مشتریانی که به دنبال هواکش خوب میباشند هواکش ۱۰۰ شش پره بیگ پرشین میباشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی در خصوص انواع هواکش و کاربرد آن در تهویه مرغداری و گلخانه خواهیم داشت…

کاربرد هواکش ۱۰۰ بیگ پرشین :

در سالن های مدار بسته مرغداری و سالن های بزرگ گلخانه وظیفه جابجایی هوا  با سرعت بالا بعهده هواکش مرغداری و گلخانه می باشد.فن هواکش های مرغداری و گلخانه در سایز های ۱۰۰ و ۱۴۰تولید می شوند.

فن های گروه تولیدی یعقوبی دارای پره های استیل به تعداد ۶ عدد،بدنه گالوانیزه گرم، کلاج کریز از مرکز دمپر ۱۰ تکه و توری محافظ می باشد.

کیفیت بالای فن ها اهمیت زیادی دارد و از آنجایی که در سالن های گلخانه و مرغداری یکی از پرکاربردترین تجهیزات هستند و زمان بسیار زیادی بطور دائم در حال کارهستند انتخاب درست این فن ها اهمیت زیادی دارد.

موتورهای فن های ۱۰۰ گروه تولیدی دارای قدرت ۰.۴ کیلووات هستند که در مقایسه با فن های قدیمی یاتاقانی که موتورهای بزرگتری داشتند مصرفی معادل نصب دارند و این امر به شدت در کاهش مصرف برق اهمیت دارد.

قدرت هوادهی هواکش ۱۰۰ بیگ پرشین ۱۸۵۰۰ متر مکعب در ساعت می باشد که در این عدد در آزمایشگاه های مجهز با آمار و ارقام واقعی به ثبت رسیده است.در محاسبه تعداد فن های مورد نیاز برای سالن های مرغداری و گلخانه پارامترهای زیادی از قیبل ارتفاع سالن،عرض سالن و منطقه جغرافیایی اهمیت دارند که لازم است همه این پارامترها محاظ گردند.

ما در گروه تولیدی یعقوبی با رعایت تمامی پارمترهای ذکر شده بهترین فن های را به شما پیشنهاد می دهیم.

مزایای استفاده از هواکش ۱۰۰ بیگ پرشین :

۱-ایجاد سرعت بالای باد جهت خنک کردن سالن

۲-خارج نمودن گازهای مزاحم و گرد و خاک

۳-ایجاد فشار منفی در داخل سالن و ورود هوای تازه به داخل سالن از ورودی های هوا

۴-هوای مناسب در بستر سالن و خارج نمودن رطوبت ناشی از فضولات پرندگان

مشخصات فنی هواکش ۱۰۰ بیگ پرشین :

۱-پره های استیل ۶ پره با قدرت تحمل فشار بالا

۲-بدنه های گالوانیزه با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت

۳-مجهز به سیستم  گریزاز مرکز جهت بازشدن آسان دمپرها

۴-بدون نیاز به روغن کاری وگریس کاری

۵-توری محافظ  گالوانیزه جهت جلوگیری از ورود اشیای مزاحم به  داخل پره ها 

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه