شاتر ورودی هوا

شاتر ورودی هوا

در سالنهای مرغداری لازمه ایجاد سرعت بالای باد داشتن هواکش های خوب و بر قدرت و همچنین شاتر ورودی هوا می باشد تا هوای مورد نیاز جهت مکش هواکش را تامین سازند.

ما در گروه تولیدی یعقوبی (شرکت طیوران تجهیز ) توانسته ایم شاترهایی تولید نماییم که با قیمت مناسب و کیفیت خوب بتواند رضایت مشتریان عزیز را برآروده سازد . که درهمین راستا موفق شده ایم  سالن های زیادی را به این سیستم تجهیز نماییم.

شاترهای گروه تولیدی یعقوبی دارای درب پی وی سی و فریم فلزی گالوانیزه می باشند که نسبت به نور خورشید مقاوم و همچنین عایق بسیار خوبی هستند و همچنین در مقابل رطوبت هم کاملاً مقاوم می باشند . استفاده از درزگیر های یو پی وی سی از دیگر امتیازات این محصول می باشد که درزبندی شاترها کامل و بدون نقص باشد.

این شاتر ها را می توان  هم بصورت اتوماتیک با وینچ برقی به سیست کنترل مرکزی وصل نمود و هم اینکه تا استفاده از زنجیرهای مخصوص بصورت دستی باز و بسته کرد.

مهمترین مزیت شاترهای گروه تولیدی یعقوبی نسبت به سایر شاتر ها ، فری سایز بودن آنهاست. یعنی می توان ابعاد آنها را با توجه به سایز ورودیهای هوای مرغداری تغییر داد و در ابتدای امر به همان سایز دلخواه ساخت.

امروزه بعلت گرانی اقلام و وسایل مرغداری شاترهای ورودی هوا گروه تولیدی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای انتخاب می باشد و جایگزین بسیار خوبی برای پرده های برزنتی و همچنین پنجره های آهنی یا آلومینیومی می باشد.

مزایای استفاده از شاتر ورودی هوا مرغداری:

۱-تنظیم میزان هوای ورودی به سالن در تهویه تابستانه

۲-هدایت هوای ورودی به سمت سقف سالن و عدم بر خورد مستقیم هوای ورودی به پرنده

۳-رساندن سرعت جریان باد در تابستان به حداکثر سرعت مورد نیاز پرنده

مشخصات فنی شاتر ورودی هوا :

۱-استفاده از بدنه کاملاً عایق و ضد رطوبت و پوسیدگی

۲-مجهز به درزگیرهای مناسب جهت جلوگیری از نفوذ بادهای مزاحم

۳-قابلیت نصب وینج دستی و اتوماتیک جهت باز و بسته کردن یکسان و یکنواخت

۴-قابلیت ساخت در ابعاد و اندازهای مختلف

 


ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه