فن سیرکوله گالوانیزه ۴۰ تات جهت جابجایی هوا و یکسان سازی دما و رطوبت در سالن های مرغداری و گلخانه و سالن های پرورش قارچ استفاده می شود. فن سیرکوله معمولی در ارتفاع بالای سالن و زیر سقف نصب می شود.

عملکرد فن سیرکوله ۵۰ تات :

استفاده از فن سیرکوله ، از تغییرات ناگهانی دما و رطوبت سالن جلوگیری می کند. و بعلت گردش دائمی هوا از رشد باکتری و قارچ های مضر جلوگیری می کند.
 
در زمستان بدلیل خاموش بودن هواکش های اصل سالن های مرغداری و گلخانه هوای گرم بعلت چگالی  و سبک تر بودن به سمت بالا می روند . و در زیر سقف انباشته می شوند. و این در حالی  است که اهمیت دمای بالا در ارتفاع پایین و مبانی سالن بیشتر است .
 
نقش هواکش های سیر کوله در انتقال و جابجایی هوای گرم از زیر سقف به ارتفاع پائین  مشخص است .که این امر به شدت در میزان مصرف سوخت هیترهای سالن اهمیت دارد.

مسخصات فنی فن سیرکوله :

هواکش های سیر کوله که توسط گروه تولیدی یعقوبی تولید می شوند دارای بدنه ای از جنس استیل یا گالوانیزه و یا ورق روغنی با رنگ الکترواستاتیک می باشند. این هواکش ها در سایزهای ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ تولید می شوند.فن این نوع هواکش های از نوع هفت پره فلزی می باشند.که از برندهای معتبر داخلی از جمله دمنده و ژن ایران استفاده میشود.این فن ها به علت ویژگی و ساختار پره ها دارای قدرت زیاد و صدای کم هستند .
در قسمت جلوی هواکش های سیرکوله گروه تولیدی یعقوبی از توری محافظ استفاده شده است . تا هم باعث استحکام بیشتر بدنه گردد .و هم از ورود اشیا به داخل هواکش و برخورد با پره ها جلوگیری می کند.
ضمنا گروه تولیدی یعقوبی نماینده انحصاری شرکت صنایع مرغداری الوند در آمل و غرب مازندران میباشد . و با توجه به سفارش مشتری میتواند فن سیرکوله شرکت تات را با قیمت مصوب شرکت تات به مشتریان عزیز ارائه نماید.
 

انواع فن سیرکوله گروه تولیدی یعقوبی :

 

فن سیرکوله ۴۰تات

فن سیرکوله ۶۰ الوند

فن سیرکوله ۵۰ تات

فن سیرکوله ۶۰ الوند

فن سیرکوله ۶۰ تات

فن سیرکوله ۶۰ الوند

فن سیرکوله ۵۰ تات

فن سیرکوله ۶۰ الوند

 

نمونه کارهای مشابه