سه راهی فیتینگی مه پاش

سه راهی فیتینگی مه پاش مه پاش قطعه ای در مه پاش است .  مه پاش سیستمی هست که آب را توسط فشار تبدیل به ذرات بسیار ریز میکرونی میکند و با اسپری کردن آب سبب خنک شدن میشود.

مهپاش را برخی با نام مه ساز و یا خنک کننده آبی میشناسند .که با وجود انواع مختلفی که دارد، همه آنها مشابه بوده و به یک نوع عمل میکنند.

همه سیستم های مه پاش بر پایه طبیعت تبخیر آب کار میکنند. بدین گونه که قطرات آب گرمای هوا و محیط اطراف را گرفته و تبخیر میشوند.

براساس همین اصل تمامی سیستم های مهپاش در آب و هوای خشک به خوبی کار میکنند .اما در آب و هوای مرطوب و شرجی فقط بعضی از سیستم های مهپاش بخوبی عمل میکنند نه همه آنها.

پس بهتر است پیش از خرید هر گونه سیستم مهپاش ادامه مطلب را دنبال کنید تا دریابید. که “کی و کجا باید از سیستم مه پاش استفاده کرد”!

در سیستم مهپاش آب با فشار از سوراخ های باریک نازل به بیرون هل داده میشود .و با اینکار یک غبار خیلی ریز از قطرات آب ایجاد میکند.

که این قطرات به محض ورود به محیط بیرون گرمای اطراف را گرفته و تبخیر میشوند .و محیط را بلافاصله خنک میکنند.حال هر چه غبار ایجاد شده ریزتر باشد تبخیر آن سریع‌تر اتفاق افتاده و خنک کنندگی آن به مراتب بیشتر است.

جمع بندی:

خوب است اول و پیش از خرید هر سیستمی، باید یک تعریف کلی از سیستم، اینکه چه هست و چگونه کار میکند پیدا کنید و بتوانید تشخیص دهید برای شما کدام یک مناسب است؛ سپس اقدام به خرید کنید.

نه فقط برای خرید سیستم مه پاش بلکه برای تمامی سیستم‌های تهویه هوا این موضوع صدق میکند.شاید نیاز باشد از یک متد دیگر استفاده کنید، و یا اینکه چند شیوه را با هم ترکیب کنید، که همه اینها کاملا بستگی به شما دارد!

به خاطر داشته باشید که سیستم مه پاشی “عالی” است که بتواند “نیاز” شما را به بهترین نحو رفع کند.

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه