پد سلولزی قطر ۱۰ کولان سل

پد سلولزی قطر۱۵ کولان سل، ساخت پد سلولزی همراه با کاغذ کرافت است. این متریال در ساخت باعث جذب حداکثری آب خواهد شد. جذب حداکثری آب در پد سلولزی مرغداری باعث افزایش سطح خنک سازی خواهد شد.

به این ترتیب می توان در حجم کمتر همراه با صرف آب و برق کمتری سیستم سرمایش تبخیری در مرغداری ها را راه اندازی نمود.

به این ترتیب در درازمدت استفاده از پد سلولزی مرغداری باعث کاهش چشمگیر در هزینه های جاری می شود.

مزایای پد سلولزی قطر ۱۵ کولان سل نسبت به پوشال:

پد سلولزی قطر ۱۵ کولان سل قابلیت خلق خنکای بسیار بالاتری به نسبت انواع پوشال دارد. از این رو می ‌توان سیستم سرمایش تبخیری را در حجمی به مراتب کمتر طراحی نمود. حجم کمتر در نتیجه قیمت تمام شده پایین تر خواهد داشت.

نیاز به قدرت موتور کمتری خواهد بود. مصرف آب به مقدار قابل توجه کاهش پیدا خواهد کرد .و در نهایت صرفه جویی در مصرف انرژی حاصل خواهد شد.

طول عمر بسیار بالاتری به نسبت پوشال دارند. یک پد سلولزی مرغداری را می‌ توان تا بیش از ۵ سال استفاده کرد. عدم ایجاد رسوب، طراحی یکنواخت و جنس نوع کاغذ کرافت از دلایل ایجاد این طول عمر می باشد.

مقاومت بهتر در مقابل رشد انواع قارچ ها و باکتری ها و عوامل بیماری زا. برای مرغداری ها ضروری است که محیط پرورش حیوان کاملا پاک و عاری از عامل بیماری زا باشد.

ضریب مقاومت اصولی در مقابل ورود گرد و غبار که از دلایل تراکم بیشتر در طراحی ناشی خواهد شد. همه می دانیم که بزرگترین مشکل در کار با پوشال ها تولید گرد و غبار توسط آنها می باشد. 

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه