فشارشکن طرح بیگ هردزمن یکی از مهمترین لوازم در خطوط آبخوری نیپل می باشد. وظیفه اصلی فشار شکن آبخوری نیپل تنظیم فشار آب داخل خطوط نیپل می باشد. که یک وظیفه بسیار مهم تلقی می شود. زیاد بودن فشار آب داخل خطوط باعث هدر رفتن آب و خیسی بستر خواهد شد. و کم بودن فشار آب هم باعث می شود تا به جوجه ها به مقدار کافی آب نرسد. بنابراین این فشارشکن طرح بیگ هردزمن با توجه به سن گله باید تنظیم شود.

فشار شکنها دارای پیچ تنظیم فشار در قسمت زیرین می باشند. که با چرخش آنها به طرفین می توان بالا رفتن یا پائین آمدن فشار خطوط را در روی آب نمای نصب شده بر روی فشار شکن ملاحضه کرد فشار شکنهای آبخوری نیپل در بازار به دو صورت عرضه می شوند.

در یک مدل همراه با شیر فشار مستقیم می باشند در مدل دیگر فاقد شیر مستقیم می باشند شیر فشار مستقیم وظیفه ایجاد فشار خط ورودی رابطورکامل و بدون افت برروی خطوط نیپل را دارد. بنابراین در موقع دادن واکسن و همچنین شتسشوی خطوط نیپل و جود شیر فشار مستقیم کمک زیادی می کند. توصیه میکنیم در صورتیکه فشار شکن آبخوری  نیپل طرح بیگ هردزمن  از نوع بدون شیر فشار مستقیم خرید کردیده اید. یکی از محصولات ما که به عنوان شیر فشار مستقیم در سایت قابل عرضه هست را هم خرید نمائید.

 

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه