شوتینگ انتقال دان ۹۰ یا سه راهی انتقال دان وسیله ای است از جنس پلاستیک درجه یک که در لوله های انتقال دان در هر مکان که نیاز به خروجی جهت تخلیه مواد یا دان باشد از این قطعه استفاده می شود.

شوتینگ بر روی سوراخ تعبیه شده روی لوله انتقال دان بسته می شود . در داخل این قطعه یک زبانه وجود دارد که به وسیله یک نخ مسیر خروج دان را باز یا بسته می کند.

قطر سوراخ خروجی سه راهی یا شوتینگ ۷۵ میلی متر می باشد که با یک لوله خرطومی به محل تخلیه یا هاپر متصل می شود.

سیستم انتقال دان قطر ۹۰ مجموعه ای متشکل از لوله و فنر اوگر و موتور گیربکس می باشد . با چرخش فنر اوگر در داخل لوله به واسطه نیروی اعمالی توسط موتور گیربکس میتواند با سرعتی معادل ۲ تن در ساعت ،دان را از انبار دان تا سالن مرغداری انتقال دهد. 

به جرات می توان گفت در مرغداری ها بیشترین انرژی صرف انتقال دان از انبار تا سالن ها می شود . بنابراین لازم است در صورت نداشتن سیستم انتقال دان دریک فارم مرغداری به چندین نیروی کار نیاز باشد،تا بتوانند روزانه چندین تن دان را به سالن ها انتقال دهند.

اما سیستم انتقال دان این وظیفه را به تنهایی انجام می دهد . بدون اینکه دان در مسیر انتقال هدر رود یا آلوده گردد . و یا اینکه کیفیت دان را پایین آورد.

سیستم انتقال دان گروه تولیدی یعقوبی متشکل از موتور گیربکس های پر قدرت و با کیفیت،لوله ای پلی آمید ضد سایش و اوگرهای انتقال دهنده ایرانی و خارجی و مجموعه  اتصالات فلزی و پلاستیکی می باشد.

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه