بشقاب دانخوری پارس

بشقاب دانخوری پارس یکی از بهترین بشقاب های دانخوری بشقابی موجود در بازار ایران می باشد.شاید بتوان گفت اکثر مرغداران ایران،دانخوری بشقابی را با نام پارس می شناسند . این بشقاب هم قابلیت نصب بر روی لوله های گرد و هم لوله های تاج دار را دارا هستند. 

این بشقاب همانند سایر بشقاب های  تولید شده در کشور، برای لوله های قطر ۴۵ میلیمتر تولید میشوند تا دارای استانداردهای مشابهی باشند. 

 در ساخت این بشقابها از مواد با کیفیت PP استفاده شده است . به منظور درخشندگی در مواد آن UV اضافه شده است تا ظاهری شکیل داشته باشد.  

استفاده از این بشقاب ها باعث می شود تا فضولات پرنده با جیره آن مخلوط نشود.

کفی این بشقاب ها از نوع ساده می باشد و فرم بشقاب به گونه ای است که باعث دسترسی آسان پرنده به دان می شود

این بشقاب ها دارای گریل بوده و ۱۴ مرغ بطور همزمان می توانند از این بشقاب ها تغذیه کنند . همچنین جوجه ها از حدود ده روزگی قادر به استفاده از این سیستم می باشند

بشقاب پارس به دلیل داشتن کشوی قطع کن دان قابلیت قطع دان دهی را دارد و به فاصله ۸۰ سانتیمتر از یکدیگر روی لوله قرار می گیرند .

تاج روی لوله با ورود به شیار سیلندر بشقاب پارس مانع از چرخش بشقاب می گردد. همچنین زائده های زیر لوله، جلوی حرکت بشقاب به چپ و راست را می گیرد .

اجزا و متعلقات بشقاب دانخوری پارس :

کفی بشقاب :

کفی بشقاب دانخوری پارس

کفی این بشقاب به شکل کروی می باشد که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی میباشد . جنس این قسمت از پلاستیک درجه یک می باشد که سالها می توان از آن استفاده نمود . لبه های دور این کفی بشقاب رو به داخل خم شده است تا پرت دان به حد اقل برسد.

برای خرید این محصول میتوانید روی دکمه خرید محصول کلیک نمایید.

توری بشقاب :

توری یا گریل بشقاب دانخوری ،شبکه هایی از جنس پلاستیک می باشد تا مانع ورود کامل جوجه به داخل بشقاب گردد . این توری به ۱۴ قسمت مساوی تقسیم شده است و این یعنی همزمان ۱۴ پرنده میتوانند از آن تغذیه نمایند . در داخل شیار لبه کفی بشقاب مستقر میشود.  

استوانه بشقاب :

استوانه بشقاب دانخوری پارس

سیلندر یا استوانه بشقاب دانخوری یکی از سه جزء اصلی بشقاب دانخوری پارس می باشد . این محصول به کمک پیچ و مهره بر روی لوله دانخوری مطابق با سوراخ خروجی دان نصب می شود . دان مصرفی پس از عبور از سیلندر به داخل کفی بشقاب هدایت میشد و توسط جوجه ها مصرف می شوند.

مزایای استفاده از بشقاب دانخوری پارس

  • بهداشت دان توزیع شده در سالن
  • دارای ۱۴ پره جدا کننده
  • استفاده از مواد پلاستیک مرغوب و درجه یک
  • توزیع سریع و یکنواخت دان در سالن
  • تنظیم آسان و راحت ارتفاع دانخوری
  • شستشوی راحت و ضدعفونی نمودن سریع سالن

سخن مدیر

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه