به جرات می توان گفت در مرغداری ها بیشترین انرژی صرف انتقال دان از انبار تا سالن ها می شود.بنابراین لازم است در صورت نداشتن سیستم انتقال دان دریک فارم مرغداری به چندین نیروی کار نیاز باشد،تا بتوانند روزانه چندین تن دان را به سالن ها انتقال دهند.

اما سیستم انتقال دان این وظیفه را به تنهایی انجام می دهد. بدون اینکه دان در مسیر انتقال هدر رود یا آلوده گردد. و یا اینکه کیفیت دان را پایین آورد.

سیستم انتقال دان گروه تولیدی یعقوبی متشکل از موتور گیربکس های پر قدرت و با کیفیت،لوله ای پلی آمید ضد سایش و اوگرهای انتقال دهنده ایرانی و خارجی و مجموعه  اتصالات فلزی و پلاستیکی می باشد.

انتخاب قدرت موتور گیربکس به عواملی از قبیل طول خط  و قطر لوله و اوگر مربوط می باشد.اوگرهای  انتقال دان با توجه به قطر شان دارای سرعت انتقال متفاوتی می باشند . که طبیعتاً هر چه قطر اوگر و لوله بیشتر باشد.سرعت انتقال هم بیشتر می باشد.

لوله های مصرفی در سیستم انتقال دان از جنس پلی آمید ضد سایش می باشند . که بصورت شاخه ای تولید می شوند. این لوله ها در قطر های ۹۰ و ۱۱۰ و۱۲۵ تولید می شوند. که هر کدام باتوجه به قطرشان دارای ضخامت بیشتری می باشند.

سیستم های انتقال دان گروه تولیدی یعقوبی قادر هستند بصورت کاملاً اتوماتیک از انبار دان مرغداری،دان را بصورت مجزا به تمامی هاپرهای دانخوری سالن ها برساند . و پس از پرکردن آنها توسط سنسورهای هوشمند خاموش گردند.

مزایای استفاده از سیستم انتقال دان

۱-آسان ترین ، بهداشتی ترین و امن ترین روش انتقالدان ها از انباردان به داخل سالن مرغداری

۲-کاهش تردد به داخل سالن و جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زا و حفظ شرایط قرنطینه

۳- حذف نیروی انسانی جهت  انتقال دان به سالن از انباردان

۴-عدم پرت دانها در عملیات انتقال

۵-قابل استفاده برای انواع دان اعم از  آردی، پلیت و ریز دانه

مشخصات فنی:

۱-اوگرهای ایرانی مرغوب یا وارداتی با برند تکنیال سیستم با کیفیت و سرعت بالا

۲-الکتروگیربکس های ۴دنده با الکترو موتورهای۱ الی ۳ اسب

۳-انتخاب سایزهای ۱۲۰،۱۱۰،۹۰ با سرعت های متفاوت در انتقال

۴-قابلیت توزین دان وسپس پخش آن در سالن ها

۵-سرعت انتقال از ۳تن الی ۱۰ تن در ساعت

۶-قابلیت انعطاف ۳۰درجه در مسیرها جهت سهولت انتخاب مسیر

۷-استفاده از یاتاقان های ucf چهار پیچ موجود در بازار جهت سهولت در تعمیر نگهداری توسط مرغدار

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه