هواکش ۱۴۰ پنج پره استیل الوند

هواکش ۱۴۰ پنج پره الوند از محصولات جدید شرکت الوند می باشد که قبلا هواکشهای ۱۰۰ شرکت الوند در مدل ۶ پره استیل تولید می شد. این هواکش با تعداد ۵ پره از جنس پلی پروپیلن قابلیت استفاده در سالنهای مرغداری و  دامداری و سالنهای صنعتی دارد. گروه صنعتی الوند با توجه به نیاز مصرف کننده برای تهویه سالنهای کوچک و متراژ پایین این نوع هواکش را تولید نموده است.

در ادامه با انواع هواکش صنعتی و کاربرد آنها بیشتر آشنا می شویم…

کاربرد هواکش ۱۰۰ الوند :

در سالن های مدار بسته مرغداری و سالن های بزرگ گلخانه وظیفه جابجایی هوا  با سرعت بالا بعهده هواکش مرغداری و گلخانه می باشد.فن هواکش های مرغداری و گلخانه در سایز های ۱۰۰ و ۱۴۰تولید می شوند.

کیفیت بالای فن ها اهمیت زیادی دارد و از آنجایی که در سالن های گلخانه و مرغداری یکی از پرکاربردترین تجهیزات هستند و زمان بسیار زیادی بطور دائم در حال کارهستند انتخاب درست این فن ها اهمیت زیادی دارد.

موتورهای فن های ۱۰۰ گروه تولیدی دارای قدرت ۰.۵۵ کیلو وات هستند  که در مقایسه با فن های قدیمی یاتاقانی که موتورهای ۳ اسب داشته مصرفی معادل نصب دارند و این امر به شدت در کاهش مصرف برق اهمیت دارد.

قدرت هوادهی هواکش ۱۰۰ الوند ۱۹۵۰۰ متر مکعب در ساعت می باشد که در این عدد در آزمایشگاه های مجهز با آمار و ارقام واقعی به ثبت رسیده است.در محاسبه تعداد فن های مورد نیاز برای سالن های مرغداری و گلخانه پارامترهای زیادی از قیبل ارتفاع سالن،عرض سالن و منطقه جغرافیایی اهمیت دارند که لازم است همه این پارامترها محاظ گردند.

ما در گروه تولیدی یعقوبی با رعایت تمامی پارمترهای ذکر شده بهترین فن های را به شما پیشنهاد می دهیم.

مزایای استفاده از هواکش ۱۰۰ الوند :

۱-ایجاد سرعت بالای باد جهت خنک کردن سالن

۲-خارج نمودن گازهای مزاحم و گرد و خاک

۳-ایجاد فشار منفی در داخل سالن و ورود هوای تازه به داخل سالن از ورودی های هوا

۴-هوای مناسب در بستر سالن و خارج نمودن رطوبت ناشی از فضولات پرندگان

مشخصات فنی هواکش ۱۰۰ الوند :

۱-صدای کم و مصرف پایین

۲-تعداد پروانه ۶ عدد

۳-جنس پروانه استیل

۴-قطر پروانه ۸۰ سانتیمتر

۵-حجم هوادهی ۱۹.۵۰۰ مترمکعب در ساعت

۶-ابعاد ۵۵*۱۰۰*۱۰۰ سانتیمتر

۷-مجهز به سیستم  گریزاز مرکز جهت بازشدن آسان دمپرها

۸-جنس بدنه ورق گالوانیزه ۱میلیمتر

۹-بدنه های گالوانیزه با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت 

۱۰-توری محافظ  گالوانیزه جهت جلوگیری از ورود اشیای مزاحم به  داخل پره ها۴

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه