شاتر ورودی هوا

شاتر ورودی هوا

در سالنهای مرغداری لازمه ایجاد سرعت بالای باد ،داشتن هواکش های خوب و پر قدرت و همچنین شاتر ورودی هوا می باشد تا هوای مورد نیاز جهت مکش هواکش  را تامین سازند.

گروه تولیدی یعقوبی (شرکت طیوران تجهیز ) توانسته است پنجره هایی تولید نماید که با قیمت مناسب و کیفیت خوب بتواند رضایت مشتریان عزیز را برآروده سازد . در همین راستا موفق شده ایم  سالن های زیادی را به این سیستم تجهیز نماییم.

شاترهای گروه تولیدی یعقوبی دارای درب از جنس پلی یورتان با روکش آلومینیوم براق در دو طرف و فریم فلزی گالوانیزه می باشند که نسبت به نور خورشید مقاوم و همچنین عایق بسیار خوبی هستند و در مقابل رطوبت هم کاملاً مقاوم می باشند.

استفاده از درزگیرهای پلاستیکی مرغوب در کلافهای دور بدنه این محصول باعث میشود تا منفذی برای ورود هوای سرد در زمان بسته بودن شاتر ها وجود نباشد . که این امر یکی از امتیازات بارز شاترهای گروه تولیدی یعقوبی باشد.

این شاتر ها را می توان  هم بصورت اتوماتیک با وینچ برقی به سیستم کنترل مرکزی وصل نمود . همچنین با استفاده از زنجیرهای مخصوص بصورت دستی کنترل نمود.

مهمترین برتری شاترهای گروه تولیدی یعقوبی ، فری سایز بودن آنهاست . یعنی می توان ابعاد آنها را با توجه به سایز دیواره های مرغداری تغییر داد و در ابتدای امر به همان سایز دلخواه ساخت.

امروزه بعلت گرانی اقلام و وسایل مرغداری شاترهای ورودی هوا گروه تولیدی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای انتخاب می باشد.

و جایگزین بسیار خوبی برای پرده های برزنتی و همچنین پنجره های آهنی یا آلومینیومی می باشد.

مزایای استفاده از شاتر ورودی هوا مرغداری:

۱-تنظیم میزان هوای ورودی به سالن در تهویه تابستانه

۲-هدایت هوای ورودی به سمت سقف سالن و عدم بر خورد مستقیم هوای ورودی به پرنده

۳-رساندن سرعت جریان باد در تابستان به حداکثر سرعت مورد نیاز پرنده

مشخصات فنی شاتر ورودی هوا :

۱-استفاده از بدنه کاملاً عایق و ضد رطوبت و پوسیدگی

۲-مجهز به درزگیرهای مناسب جهت جلوگیری از نفوذ بادهای مزاحم

۳-قابلیت نصب وینج دستی و اتوماتیک جهت استفاده

۴-قابلیت ساخت در ابعاد و اندازهای مختلف

سخن مدیر

ما در شرکت طیوران تجهیز با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش تجهیزات مرغداری و گلخانه مفتخر هستیم تا با ارائه این فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه محصولات خود در سایت ترب ،دسترسی بازدید کنندگان را به اطلاعات و خرید محصول آسان نماییم و در این مسیر از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم.

نمونه کارهای مشابه